Sunday, January 9, 2011

a.j.l 25



10 saat lepas dapat tau keputusan... wall fb aku dipenuhi dengan.....

ana rafali...?????
x suka ajl 25
Tomorrow I want to upload my music videos at youtube. Hope I can be a next AJL winner
apahal plak ana rafalli................xsesuai.........DAMN!!!!!!!!!!!
'TLG INGTKN AKU' KLAS 8.30 ESOK
Sangkar menang?? Layakkah??
cmna ana raffali bley mng plak??? adoi!!!
segala persoalan mlm ni sila tanye la M Nasir ye, selaku ketua juri..
tu la ayat2 yang dipost kan oleh member2 aku....
hehehe... aku plak like semua yang member2 aku post tu... aku pun x paham macam mana lagu tu boleh menang... bagi aku yang suka sangat dengan lagu2 made in malaysia ni... rasa macam lagu tu tempat ke 3 pun x layak...  first sebab lagu tu macam ringan sangat... asyik ulang2 je melody dia... dari segi lyric plak boleh tahan je... bagi aku lagu tu tak ada langsung ciri2 lagu of the year...

aku  punya ramalan lagu Drama King jadi johan.... Kebahagiaan Dalam Perpisahan second... and third Selamat Malam.... and vokal dapat dekat Black untuk lagu Sofea Jane... tapi yang dapat macam emmmm....

lagu2 yang menang malam ni macam dah memang ditentukan lebih awal... sebab aku dapat tau dari sumber2 (xtau la betul ke x) ni menyatakan 70 percent telah diadili lebih awal and 30 percent pada malam ni... so aku rasa sebab tu la lagu2 tu boleh menang... keputusan akan berubah jika penjurian dilakukan hanya pada malam pertandingan berdasarkan keupayaan membawa lagu n kekretifan membuat persembahan LIVE...

so keputusan dah tau... terima je la... may be ni zaman lagu2 macam ni plak kot...


No comments: