Monday, August 9, 2010

baik semula....

arr.... penat nya...  baru blik class.... ari ni aku nk cita pasal semalam.... seperti yang aku jangka kan... malam semalam arul ajak aku p makan... mula2 aku mcm xmau p... tapi sbb aku ni baik sangat and dia cakap nk ambik aku... so aku pun follow la... aku ingat dia nk makan dekat area2 sini je...tp dia bawa aku p makan kat king hill... masa tu aku x banyak cakap sangat sbb malas nk layan dia... cian dia...hehehe...


pas tu tiba2 dia tanya pasal wekend aku buat apa... aku jawab aarr... x wat pa pun...dok umah sorang2... maen tnet... then dia trus cita... ari sabtu dia kuar gan dina p karok kat sunway... pas tu ari ahad dia kuar gan sapa tah... g sunway gak tgok wyg... dia explain laa... dia sebenarnya tak mau p...tp member2 dia paksa dia... aku xtau la btul ke x... tapi bla dia sndiri yg cita tanpa aku tanya pn kira ok la...dia jujur gak arr dgan aku... so aku pn xkisah arr dia nk kuar gan sapa pn...tp jujur arr... jangan tipu2...aku beharap sangat nk bli beg dengan dia sbb dh janji nk p sekali...

pas abis makan kami pun balik arr umah aku... dia cakp nk blik awl cause dia nk jumpa member dia kul 11... klu x jmpa member dia bleh arr bawa aku p cri beg kat uptown... so dia dok sat kat umah aku... dia maen tnet jab kat umah aku... dalam kul 11 tu membr dia bg tau x jadi jumpa cause ad hal laen... tiba2 dia terus ajak aku p uptown...hehehe aku ap lg suka gila arr time tu...

kami p uptown dalam kul 11 lbh... jalan2 arr kat uptown tu cari beg yg aku suka... nk dekat sejam lbh jugak arr cari... smua aku x berkenan... muka dia dh tension dh... hehehe... last2 aku dcide beli satu beg ni... aku bli pn sbb dia yg dok minta kurang kat tokey tu... aku x suka sangat design dia...tp ok laa...bleh gak la bw p class... dh bli tu ap lg suka la aku... dapat beg baru...

dh bli tu terus blik... aku sampai umah dh nk dekat kul 2 pg arr... dh la sok (ari ni la)... aku ada class pagi... aku ingat bleh arr bgun p class sok...tp hahaha... aku bgun kul 9.30 pg tadi... class terlepas, subuh pun terlepas... apa la nk jadi dgan aku ni... ni la first class aku ponteng sem ni... sory miss irma... sy x sengaja x p class miss ari ni...

No comments: