Sunday, August 8, 2010

dok umah lagi laa...

semalam aku tidor kul 4 lbh... tggu amir msg or call aku... tapi hampeh... sia-sia aku tunngu...ari ni bangun je terus tgok hpon... still nothng... aku tetap dengan ego yg tinggi tidak akan msg dia... biar dia yang strt dulu...

tggu punya tggu...petang td dlm kul 4 lebih amir msg aku...

arul: weh,senyap je ko. watpe?
aku : emm..xwat pa pn..dok search tnet je..
arul : oo..beg ko amcm? da bli da?
aku : lum lg... xtau ar nk cri kt na...
arul : haha..sedih nye bunyi ko. king hill xde eah?
aku : x g pn... mls ak g sorg2...
arul : uptown...
aku : mlm baru buka...
arul : haha.. T mlm aku temankan ko eah g uptown..
aku : emm..tgok dulu ar...ak ingat ptg ni aku nk g potong rambut..
arul : huh... kt sp ke?
aku : xlah kat c ni arr..ko tahu kat na best?
arul : kat area2 pakli ad arr...
aku : ok.. ko nk g x?
arul : rambut aku pendek g kot..haha...
aku : ok..
arul : t ko nk g bli beg msg aku k...

............

huh...nampak sangat dia x sedaq lagi... bleh plak tanya pasal beg... dia yang janji nk p bli sekali...

dh la aku bosan semlm... ari ni ajak teman g potong rambut pun x mau...tgok malam ni dia nk p makan dgn sapa... klu xdak org nk mkn dengan dia...bru nk cari aku... pls la jangan jd kwn yang masa ssh je cari aku...

No comments: